Wednesday, May 27, 2009

Iklan

Salam. Bismillah.
Dulu (dulu-dulu) aku pernah jugak tempelkan iklan Nuffnang kat dalam blog. Berkat tunjuk ajar seorang adik bakal bergelar doktor di Negara Arab sana tu, menjadi dalam sekali dua je tp aku jenis yang tak suka benda menyemak kat mata, ku buang ku memang gatal tangan!. Tapi sekarang ni ku nak buat balik.. tapi...
KU TAK RETI!
ada tak orang boleh ajar dari A-Z? Kalau nak password blog pun ku boleh bagi sebab ku memang tak reti bab IT ni.. ku kan rabun ITtak leh cakap buta sbb ku boleh buat blog. tolong ye pada sesapa yang bijak pandai, bagi tutorial sikit kat aku ni.

7 comments:

CuppyCakeMommy said...

masuk kat website nufnang...dia ada ajar camne nak buat

nonnie78 said...

ccmommy, mmg ada tapi tang code html tu yang sangkut.. tak tau nak buh tang mana dalam blog ni.. tak pe.. nanti ku study lagi..

OneSue said...

hehhe...saya pun tak reti...klu akak dah reti ajar la saya plak :)

Shaza Shamsuddin said...

kak nonnie. Kena add a gadget, pilih HTML/JavaScript. Paste code tu kat situ. Senang kan? :) let me know if you need further help.

nonnie78 said...

shaza.. camtu 'ek? nanti akak cuba ye.. kalau tak bleh blah akak tanya kat shaza. thanks ye dik.

syikin said...

utk apa iklan nufnang tu ya? tgk ramai ltk kat blog

nonnie78 said...

salam.. umisyifa, iklan tu utk membanyakkn duit kita dlm akaun.. hahaha.. dorg byr tu kt kita tlg advertisedkan advertisement dorg.. mohlh kita buat!!

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..