Monday, November 5, 2007

Hari ini hari rayaaaa


Ari tu ada cakap pasal nak post gambar raya masa kat Seremban kan? Tapi cari punya cari, baru perasan tak de amik gambar kat seremban pun raya ke 2 tu....'
Ni gambar dalam kereta kat Kuala Pilah..Yang lelaki tu adik ipar aku yang bongsu, Shida Aqmal. Baru darjah 5. Amik gambar ni masa mak mertua ngan ayah mertua aku tengah baca doa kat kubur... keta ni bukan keta aku tau.... aku tak lah semewah mana nak pakai keta besar yang ada air-cond terlebih-lebih ni...


Balik raya kat Kuala Pilah ni pun sebenarnya tak de dalam agenda.. tapi pagi tu tengah citer-citer, mak mertua aku pun bukak topik nak balik kg, kitorg pun segera kemas apa yang patut, dan terus gerak ke Kuala Pilah.. tapi sebelum tu siap bleh berenti kat open house Undang Rembau lagik...

Rasa cam tiap tahun pun g umah Undang Rembau ni... tapi tak lah sedara kan...

1 comment:

atehtanahbawahlangit said...

ayolah!!!!
poie yo lah!!!
janji porut konyang!!!
dengan baby2 seklai g senduk mi
kuikui
dengar citer nyer lah,,,,

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..