Thursday, April 16, 2009

Award Sana Sini

Salam. Bismillah.

Hui.. gembiranya hati... sepanjang hampir 2 tahun aku berkecimpung dalam arena blogging ni, banyak dah award aku dapat (banyak ke??) Tapi award yang aku baru dapat ni dari Tie, Mimie, Myza etc.. (maaf, tak sempat nak check balik from whom) betul2 menaikkan semangat aku untuk terus mencuri masa bekerja bagi menghupdate berita-berita terbaru tentang aku dan keluarga.

Dan paling best tu award ntuk best friend ni. Rasa cam tak tergamak nak terima sebab aku ni bukanlah baik sangat untuk diiktiraf sebagai kawan baik. Tapi itulah, even cuma di alam maya ni kita semua berjaya menjalinkan ukhwah dan mengeratkan silaturrahim sesama umat Nabi S.A.W. Terima kasih pada kengkawan yang memberi penghormatan pada aku.. Aku suka tau!!!!

Nota Kuku Cagu :
Aku tak de sapa nak peluk..
takut kontroversi.........

No comments:

:: DUni@ @kU :: ** Di sini tempatnya kucurahkan rasa **

Di sini, di kesempatan ini, aku lontarkan rasa hati, aku luahkan segala keluhan, keriangan, suka duka, gelak tawa.. dalam jurnal kehidupanku ini, aku sertakan foto kenangan, moga satu hari nanti tatkala kesunyian melanda, rentetan peristiwa2 ini bisa mengembalikan tawa dan air mata. Dan juga bila nanti mata tertutup, ada kenangan untuk ditonton..